Pazar, Kasım 29

Bir başlangıç

Deneme- 3: Soru şu: Bir bloga nasıl bir açılış paragrafı yazılır?


Galiba bir şeylere fazlaca özenmek, o özenilenleri saçmalaştırıyor. Asla okuyamayacağınız bundan önceki iki yazımda da fazlaca özendim sanırsam! An itibariyle yorulduğumdan ve sorunun cevabını henüz bulamadığımdan ve bulmak için baya kasmamdan olacak, şu an ne yazdığımı umursamıyorum!
Bu blogu oluşturmadan önce bayaa bir düşündüm, çünkü düşüncelerimi yazıya dökmek biraz zor benim için, kalemim kötü diyelim. En sonunda "paylaşım" sözcüğünün dayanılmaz cazibesine yenildim ve işte buradayım! Ne yazacaksın peki diye sormayın, her şey sürpriz olsun, anlık gelişsin burada.
Heraikletos'un da dediği gibi "Değişmeyen tek şey değişimin ta kendisidir" Bu düşünceden yola çıkarak, kendim de dahil olmak üzere, hayatımızda olup biten bir şeyleri değiştirmek için yazacağım biraz da. En azından, yorucu bir günün ardından yüzünüzdeki o yorgun ve bıkmış ifadeyi değiştirmek istiyorum! Bunu başarırsam lütfen beni haberdar edin, biliyorsunuz herkesin ilham perilerine ihtiyacı vardır... Bu konuda anlaştıysak, kağıttan gemimi bırakıyorum suya... :)

1 yorum:

  1. o zaman ben de bu başlangıcın nice güzel yazı ve paylaşımlarla devam etmesini diliyorum =)

    YanıtlaSil